بزرگترین وبلاگ تخصصی اس ام اس

 


آن طرف در پس دیوار دلم منتظر است

                            مثل یک مرغ گرفتار دلم منتظر است

قدمی رنجه کن ای گل قدمت بر چشمم

                            در غمم این همه مگذار دلم منتظر است

بال بگشای و غم فاصله را از دوشم

                            مثل یک چلچله بردار دلم منتظر است

حرمتی یا فته ام در حرم چشم تو کاش

                            برسد لحظه دیدار دلم منتظر است

شب و روز دل من چشم به در دوختن است

                            مردم از این همه تکرار دلم منتظر است

باز هم وعده دیدار به فردا افتاد

                           خاطرت نیست که بسیار دلم منتظر است




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, 9:6 |- aylin jon -|


ϰ-†нêmê§